sâmbătă, 24 octombrie 2009

Casatorita sau mai bine singura?



Cred ca de multe ori am visat la o nunta de vis,ca va veni acel Fat-Frumos pe un cal alb si te va face regina lui si ca te vei casatori intr-o rochie de mireasa cum doar in basme auzi.Noi femeile visam de multe ori cu ochii deschisi la rochia de mireasa,la acea zi care se spune ca e cea mai fericita din ziua oricarei femei sau a oricarui cuplu.Eu sunt una din persoanele care poate sa viseze la aceasta zi,si cred ca as vrea ca in ziua nuntii mele sa arat cam asa.Dar pentru cele care se gandesc ca nu au noroc si ca nu vor fi iubite,cum le putem ajuta sa treaca peste aceasta frica?Eu am fost una din ele si cand Fat-frumosul meu a aparut in viata mea mi-am lasat inima sa faca totul in locul meul.Poate daca as fi facut cum stiu ca majoritatea femeilor fac,adica sa incep sa ma gandesc de la inceput:" daca ma inseala,daca ma va parasi imediat dupa ce ma voi culca cu el.daca o sa il las sa ma atinga de la prima intalnire ma va crede oare ceva ce nu sunt?Daca ma va crede o femeie usoare?"Ei bine doamnelor sa stiti ca daca va ascultati inima si va lasati prada placerii pe care cel de langa voi o provoaca profitati din plin si va garantez ca nu o sa regretati si nu veti ajunge sa arati asa.
Noi femeile avem dreptul sa alegem si sa visam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu