miercuri, 7 octombrie 2009

Cea mai des intalnita problema la femei.SOPC

Eu personal sunt una din femeile care nu pot spune ca au noroc sa poata avea copii normal.Din pacate in luna februarie am fost diagnosticata cu SOPC,pentru cele care nu stiu sindromul ovarelor polichistice,ceea ce in momentul de fata ma face sa fiu infertila.Sa explic mai pe larg pe acelea care nu cunosc aceasta boala si cum se manifesta ea.
Sindromul ovarelor polichistice nu inseamna ovare polichistice ci hiperandrogenism cu anovulatie cronica.Identificarea ovarelor polichistice nu este suficienta pentru a pune un diagnostic final.20% din femei au ovare polichistice,insa doar 5% dintre ele sufera de sindromul ovarelor polichistice.
Un semnal de alarma privind acest simptom poate fi dat de:obezitate,ciclu neregulat,acnee,caderea parului,hirsutism(pilozitate excesiva tipic masculina),durere pelvina,infertilitate,diabet,hipertensiune arteriala,sangerari vaginale anormale.

Eu una am avut simptomele dar pana sa ajung la dr nu am stiut.Acum urmez tratament pentru a se curata ovarul.

Deci fetelor,domnisoarelor si doamnelor care treceti prin asa ceva va astept sa va spuneti parerile si experientele aici,pentru ca intre noi femeile putem discuta cel mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu