sâmbătă, 10 octombrie 2009

Femeile...obsedate de ideea imbatranirii






Nu de multe ori poate mi sa intamplat sa imi pun intrebarea:"Cum voi arata peste 20 de ani?Oare voi mai fi macar pe jumatate frumoasa ca acum sau nu?".Ei bine dupa cum stiti in ziua de azi exista foarte multe metode de a incetini imbatranirea,de la operatii estetice pana la injectarea de botox.Dar oare toate aceste substante care ne ajuta sa intinerim, ne distrug sanatatea!La urma urmei sunt niste chimicale care forteaza organismul sa reintinereasca pentru o perioada scurta de timp,si totodata cand incepi sa te obisnuiesti cu ideea ca esti tanara si atragatoare din nou,devii dependenta de toate aceste mici trucuri toata viata.


Iata dovada ca botox-ul te face mai frumoasa.Dar pentru cat timp?Ce pret o sa ajungem sa platim pentru a fi vesnic tinere?Si mai ales:Oare chiar merita?Sa platim cu pretul vietii pentru a fi frumoase;pentru ca botox-ul este o substanta toxica care ne poate ucide.

Eu una sunt de parere ca o femeie poate fi frumoasa si daca are fire albe de par in cap sau riduri fine pe fatza.Frumusetea nu este neaparat fizica,conteaza mai mult cum esti pe interior.Mergand pe strada intr-o zi de toamna am observat o batranica care desi era trecuta de 70 de ani,parea sa fie o fetita de cativa anisori.Avea ochii duiosi si o privire inocenta si asta ma facut sa ma gandesc ca nu are rost sa ma distrug cand poate o sa ajung si eu ca acea batranica.
Eu una as prefera sa ajung ca dansa dar sa stiu ca sunt in viata,sanatoasa si ca o sa imi pot vedea copiii mari si nepotii.Voi nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu