duminică, 16 ianuarie 2011

Cum influenteaza stresul de la munca viata personala?

Nu doar odata ne-am pus intrebarea,oare imi afecteaza serviciul viata personala?
Eu una mi-am pus de multe ori aceasta intrebare.
Si nu doar odata am observat ca stresul de la munca se rasfrange asupra relatiei.
Cate dintre noi nu am venit nervoase de la serviciu dupa o zi stresanta de la munca si partenerul de viata sa fie cel pe care iti descarci nervii acumulati in timpul zilei.
Ei bine fetelor va zic eu niciodata sa nu lasati stresul sa intervina intre voi altfel relatia va avea de suferit.Stresul este de natura psihica si daca ne lasam darmate de el,ne inrautatim situatia ,dar exista si stresul material.
Este dovedit stiintific ca stresul este factorul principal in distrugerea unei casnicii,relatii,iar daca sunteti casatorite si mai aveti si un copil,evitati sa va certati in fata copilului.Daca ajungeti sa aveti o discutie in contradictoriu cu partenerul de viata in prezenta copilului pentru ca i-ati cumparat de exemplu o jucarie noua acesta se va simti vinovat si nu cred ca doriti ca si copilul vostru sa traiasca in acest stres.
In concluzie trebuie sa lasam stresul si nervii acumulati pe timpul zilei,in afara casei si sa incercam sa ne controlam reatiile chiar dacaa,da stiuu,uneori este greu.

Un comentariu: