duminică, 17 noiembrie 2019

De ce esti "pusa la colt" daca nu esti casatorita?

Cum e sa fi singura care nu s-a pus la casa ei pana acum?
Cred ca nu de putine ori v-ati aflat in situatie in care ati ramas cam singura din familie si printre prieteni care nu v-ati casatorit.
De ce toata lumea priveste asta ca pe un hadicap?
Haideti sa zic eu ce cred de ce exista aceasta idee preconceputa.Pentru ca de cand este aceasta lume,de la mama la bunica strabunica si tot asa,toate aceste femei au ales sau asa era pe vremea aceea sa se marite,sa faca copii,sa aiba grija de barbat si cam atat.,dar ce credeti vremurile s-au schimbat,nu mai trebuie sa facem acest pas doar ca sa fi in rand cu lumea.Si daca eu nu vreau sa fiu ca toata lumea,daca eu consider ca o relatie poate merge foarte bine si fara sa te mariti?Acum daca in buletinul tau nu scrie "Doamna A." nu mai existi,nu esti om ca si ceilalti.
Mie personal mi se intampla mereu sa ma vad cu prietene,ambele cu copii bineinteles si incep discutiile:"si ce face copilul tau,cum e cu scoala,dar ce ii mai dai sa manance ca eu nu mai stiu ce" si imaginati-va cum ma uit eu lung la ele si imi zic mereu "Ce bine ca nu am copii"
Nu zic ca poate la un moment dat nu o sa imi doresc un copil,dar consider ca acest pas trebuie facut la timpu lui,fara sa ne aruncam cu capul inainte sa mergem pe o vorba pe care am auzit-o "Unde mananca 2 guri mai mananca una" sau "Copilul creste pe langa tine".Dar ce copilul acum este animal de companie si eu nu stiu? :)
Este foarte important sa intelegem dragele mele ca nu totul se rezuma la acest cliseu "femeia la cratita".Credeti ca daca o sa va maritati,el nu se va mai uita dupa alta,sau nu o sa va mai insele?Va inselati,actul acela pe care voi il credeti sfant pentru el nu valoreaza nimic.
Da o sa ziceti,ia uite-o si pe nebuna asta cat bate campii,dar daca va ganditi mai bine o sa va dati seama ca asa este.Cunosc destui oameni care desi au nevasta si copil acasa,umbla prin cluburi dupa "ceva proaspat",si ce credeti pe ei nu ii judeca nimeni,dar noi daca am face asta am fi considerate "usoare".
Asa ca iata ce va recomand:orice veti decide in viata,fie ca vreti sa fiti sotii,mame,
sau alegeti sa fiti singure sau doar intr-o relatie,faceti acest lucru pentru ca asa simtiti voi,nu ca v-a impins cineva de la spate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu